Ayşegül Tunç

Ayşegül Tunç
@Gul_tunc
"Bazen önemli olmamalı gidecek olan yada gelmeyen. Çünkü bazen , başlaman gerekir her şeye yeniden ".
..Niye mi bu kadar çok seviyorum sigarayı, Çünkü benim için yanan bir tek o var :))
Reklam
Belki de bir gün bir yerde, daha az rezil bir zamanda yine karşılaşırız ;)
Dünyanın sorunu: Akıllı insanlar şüpheler ile doluyken, Aptalların öz güvenle dolu olması:)
"Bir gün bu ülkenin başucuna bir not, yanağına da bir öpücük kondurup gideceğim.. Çok tatlı uyuyordun uyandırmaya kıyamadım diyeceğim.."
Gerçek Hayat Neydi, Hangisi Gerçek Hayattı?
Hep böyleydi, Bir şey en gerektiği anda olmazdı :)
Reklam