Gülay

iyi biri olmaktan vazgeçmedim herkese iyi olmaktan vazgeçtim ince bir çizgi ama hayat kurtarıyor
Reklam
kapalı kalan duygular ruhumu tatsız bıraktı belki; ama biliyorum, insanın anlamı yeniden hissetmeye cesaret ettiği yerde başlar.
bir yüreğin çatladığını acı sessizliğinden bilebiliriz.
"İnsanın en büyük yanılgısı, mutluluğu hep bir varış çizgisi sanmasıdır. Oysa hayat; tozlu yollarda yürürken yüzümüze çarpan rüzgar, beklemediğimiz bir anda açan çiçek ve bir fincan kahvenin buharında saklı olan o kısa sükunettir. Geleceğin endişesiyle bugünü harcamak, hiç okumayacağımız bir kitabın sayfalarını biriktirmeye benzer. Kendimize ait olmayan yükleri sırtımızda taşımayı 'sorumluluk' sanıyoruz. Oysa gerçek güç; neyi taşıyacağımızı bilmekten ziyade, neyi bırakmamız gerektiğini anlamaktır. Unutma ki; gökyüzü her gün değişir ama oradadır. Sen de öylesin. Duyguların, başarıların ya da hayal kırıklıkların seni tanımlayan sınırlar değil; içinden geçtiğin bulutlardır. Kendi gökyüzüne bakmayı ve fırtınanın ortasında bile sadece 'olmanın' mucizesine odaklanmayı unutma. Çünkü dünya, sen ona baktığın kadar geniş; sen onu sevdiğin kadar güzeldir."
Gün geceye yetişir, mevsimler birbirine döner; insan ise insana bazen bir adım uzak. oysa insan, insana hem şifa hem hasret olarak yazılmıştır.
Reklam