Gülbahar Görür

Gülbahar Görür
@Gulbahar_Grr
Düşünme hakkını koru.Yanılarak düşünmek hiç düşünmemekten iyidir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ya masumiyet saygıdeğer olsaydı?Ya akıl ve duygu kol kola gitseydi? Ya vaizler ve gazeteler doğru söyleselerdi? Ya kimse kimsenin sahibi olmasaydı?
Bir kadın her zaman bir kadındır, yani bir deli.
Eğer dünya üzerinde "iyi" yoksa onu icat etmek gerekir.