Gülcan

Gülcan
@Gulc91
Gel artık! Sen olmayınca yanımda , korku başkaldırıyor, bütün gece , sabaha kadar boğuşuyorum onunla .
Sayfa 120·Kitabı okudu
Reklam
… ne var ki , duygularımızla yaşamıyoruz her zaman, acınacak durumdaki aklımızla yaşamayı daha doğru buluyoruz .
Sayfa 117·Kitabı okudu
Saçların saçaklarıma değsin .
Sayfa 117·Kitabı okudu
…gene de -tek odada bir başına olmak , bir evde yalnız yaşamak , yaşamın en önemli yanı - daha doğrusu kimi zaman yalnız kalabilmek , mutluluğun ilk koşulu .
Sayfa 105·Kitabı okudu
Kişiyi mutluluk öldürebilirse, benim çoktan ölmem gerekirdi! Ama, ya benim gibi ölüm yargısına uğramış biri, mutluluktan ötürü kurtulabilirse ölmekten? Öyleyse yaşayacağım denemektir.
Sayfa 99·Kitabı okudu
Reklam