Gülcan

Gülcan
@Gulc91
Yaşamımız diyorum , basıl olsa bulanık bir su … Ne demeye onu daha da bulundurmalı ?
Sayfa 38·Kitabı okudu
Reklam
Yeryüzünde en suçsuz nesne uyku, oysa en suçlu varlık insan !
Sayfa 24·Kitabı okudu
İki seçenek var : Ya sürecek sessizliğiniz, bu demektir ki: ‘Üzülme, iyiyim,’ ya da yazacaksınız bana …
Sayfa 16·Kitabı okudu
Yazmadığınıza bakılırsa iyi olmalısınız; bizler çoğunlukla iyi olduğumuz zaman susarız …
Sayfa 15·Kitabı okudu
Ayırırken bizi yollar ve zaman Sana kalbim daha çok yaklaşıyor
Sayfa 72·Kitabı okudu
Reklam