-Ne mezunusun?
+Felsefe
- Hııı... anladım. Allahı sorguluyorsun yani(!)
+Hayır anlamaya çalışıyorum. Allahı ve Allah'ın yarattığı kusursuz kainatı anlamaya çalışıyorum. Anlayarak inanmak, sorgularak bilinçli bir şekılde nedenini sormak neye inandığını bilmek daha doğru değil midir? Mesleğimi henüz icra etmeye başlamadım ancak bu tarz kalıplaşmış algılara maruz kalmaya başladım bile. Toplumun önyargısı ve kalıp kalıp algıları dersim için düşündüğüm strateji ve ideallerimden vazgeçmeme sebep olacağa benziyor. Ne yazık ki bulunduğumuz coğrafyada ve toplumda "sormak ,sorgulamak " Allah'ı inkar eden bir birey olarak nitelendiriliyor.