Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kitap boyunca Pixar’ın “Soul” animasyonunun kitabını okuyormuş gibi hissettim. Son zamanlarda özellikle sosyal medyada “Hayatınızı şu şekilde yaşamalısınız, böyle yaşamalısınız, böyle yaparsanız başarılı ve mutlu olabilirsiniz.” kalıplarından o kadar sıkıldım ve bunaldım ki. Sürekli bir şeylere ve hayata geç kalıyormuşumum gibi hissettiğim bugünlerde kitap ilaç gibi geldi.Kitapta da hayatında birçok pişmanlık yaşayan Nora’nın ağır bir depresyon etkisiyle intihar ettiği, zihnindeki gece yarısı kütüphanesine gitmesi ve “en başarılı” ve “en mutlu olduğu” hayatını aramasına şahit oluyoruz. Kitabın sonu bence tahmin edilebilir fakat yine de zevkle okunacağına eminim. Bayan Elm’in dediği gibi “ Hayatı anlamamız gerekmiyor, yaşamamız yeterli.”