“Aslında yapmak istemedim ama sonra bunu yapmamın daha iyi olacağını düşündüm” dediğiniz tek bir an bile varsa, orada manipüle edilmişsinizdir. Sizi sizin adınıza yöneten başka bir gücün üstünlüğü söz konusu olmuştur orada.
Nerede en az iki insan varsa orada muhakkak bir manipülasyon vardır çünkü orada artık bir güç mücadelesi söz konusudur. Hatta insan yalnız kaldığında bile içindeki diğer sesle, kendiyle dahi bir güç mücadelesi yaşar ve insan çoğu zaman kendisinin de manipülatörü olur.