"Zor bir çocukluk geçiren herkes narsist olmuyor evet ama narsist bireylerin geçmişine baktığınızda özellikle ergenlik döneminde sevgi ihtiyacı karşılanmamış, ihmal edilmiş çocuklar olduklarını görüyorsunuz. İçlerinde mağdur oldukları o yılların hıncını biriktiren öfkeli kimseler diyebiliriz."