Gülcan erdogan

Hemdem
5/10
·464 syf.··
2024 106. kitabı
·
20 saatte okudu
·
Okunma: 23 Aralık 2024 15:43
Herkese Merhaba, Yeniden bir asker kurgusu kitabımızı okuduk. Ben asker kurguları seviyorum valla, okuycam gömecemde , sevecemde... önerilerinize acığım ama ben gömerim beğenmezsem ona göre söyleyin hahaha.... Şimdi gelelim kitabımıza; kitabı okumamda en büyük etken Kız karakterinin Vali olmasıydı. Genellikle bilirsiniz kız karakter doktor-hemşire yada öğretmen olur. Bu hikayemiz kız kahraman bir vali.. dedim waohhh okuyalım... dk bir gol oldu valla... hemen bir ağız bozuk bir dıyologla ortama girdiler başrol erkek ve kadın karakter... bilindik bir hikaye , Binbaşı metecan olduğu şehre vali olarak atanır vali hanım Nazenin.. böyle işte başlar... Aşırı sıkıldım bakın öyle böyle değil ,ilk önce şunu diyim ilk kitapta asla aşk beklemeyin... aşkla alakalı hiç bir şey yok... 400 sayfa kitapta toplansan 10 sayfa fılan aralarında bir şey olabilirmiş gibi oldu, yoksa hiç bir şey yok... şimdi kitapta anlatılan şunlar Vali hanım bir geldi pir geldi vallai herşeye elini attı, okullara 100 sayfa süren konu, hastaneler de aynı, belediye durumları ve tabiki terör saldırılar fılan kendisine oluşan siyasi durumlar fılan anlatılıyor... bunlara değinmek güzel ama full kitap böyle sıkıntı bence.. seri 3 kitap olucakmış ondandrı herhalde bu kadar detay yazmasına ama aşırı sıkıldım valla, bide editör düzenlemesi aşırı kötüydü... tüm şahıslar birbirine girmiş. Kim ne diyor? Kim ne konuşuyor anlamadım... bir anda 3. Şahısa dönüyor karman çorban sonra başrollerin ağzından okuyoruz. Gidişatı aşırı bozmuş bu durum... okurken aşırı yoğuyor sizi... Bide güçlü bir kadın karakter yazmış, kimseye eyvallahı yok... helal olsun diye okudum ama abarttıkça abarttı yanii.... Şimdi kitapta diğer karakterlere asla gerek yok yani... süperwoman Nazanenin varken; -Binbaşı gibi eğitim almış bordo bereli
1000k
Hemdem - BirAslıhan Güngör · Lapis Yayıncılık · 2024352 okunma
Gülcan erdogan
Cok katılıyorum size , bende bu kitabı okurken süründüm sonunda ikinci kitabı merak ettirecek bir olay olmalıydı ama dügünle bitirdiler yok daha almam ikinciyide…