"Azim ve yüce Allah'tan başka hiç kimsede(hayra eriştirecek ve şerden koruyacak) güç ve kuvvet yoktur."diyerek O'na sığınmalıyız.Acziyet ve kulluğumuzu hiçbir zaman unutmamalıyız. Her türlü nimet, zafer ve muvaffakiyetin Allah Teâlâ'dan gelen birer lütuf ve imtihan olduğunu bilip şükretmeliyiz.