Guler Ismayilzade

Guler Ismayilzade
@Guler_ism
N’olur bana bir şey söyle ne yaptığımı bileyim Ne eksikse sen tamamla, son derece yorgunum Çok uykum var, öp beni, öpersen ne güzel uyurum (Baba beni ona götür)
Reklam
Doğru ne yanlış ne hepsi iç içe geçmişken Sen varken tek güzel olan, bırakıp nasıl gideyim?
Gençtim, bilmiyordum o zamanlar Gitmeye yeltenmenin gitmek demek olmadığını.
Belki kadar kesin ve keşke kadar imkânsız birbirimizden uzaklaşmamız...