Ölüm Türkiye" de rahatlıktır. Yaşayanlar sa rahat eder biri ölünce ölen de. Çünkü yer açılır. Çünkü her saha küçüktür. Bir de insan sevmek içimizde yoktur. Ben de kimseyi sevmezdim,ne yalan söyleyeyim. Kimin nesini sevecektim. Türkiye'de insan kendini bile sevemiyor. En fenası kendine sadık kalamıyor.