Güleyşa

Güleyşa
@Guleysa
"Qualunque cosa tu faccia, falla con amore"
"Kimse çıktığı yolda kendisi kalmaz. Yol insanı başkalaştırır."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
''İnsan erdemlerinin temelinde bencillik olduğunu bir türlü aklımdan çıkaramıyorum. Erdem arttıkça bencillik de çoğalır. Hayat ticari bir uzlaşmadır. İdealsiz de çok hoş bir ömür sürülebilir.''
Olgunlaşmamış insanlar aşka düştüklerinde birbirlerinin özgürlüklerini yok ederler, bir tutsaklık yaratır, bir hapishane yaparlar. Birbirini seven olgun insanlar birbirlerine özgürleşmeleri için yardım eder; birbirlerine her türden tutsaklığı yok etmeleri için destek olurlar. Ve, sevgi özgürce aktığında güzellik vardır. Sevgi zorunlulukla aktığındaysa çirkinlik vardır. Unutma, özgürlük sevgiden daha yüksek bir değerdir.
Sen Sen esirliğim ve hürriyetimsin, Çıplak bir yaz gecesi gibi yanan etimsin, Sen memleketimsin. Sen ela gözlerinde yeşil hareler, Sen büyük, güzel ve muzaffer, Ve ulaşıldıkça ulaşılmaz olan hasretimsin...
Ben kaybetmekten korktuğum her şeyi özgür bıraktım. Stefan Zweig