Sayfalarca Gül

Sayfalarca Gül
@Gulguzeli1602
Dayan kitap ile..
Zira ölüm değildi üzücü olan, yaşamayı bilmemekti.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Keşke etseydin ahahajj
"Ee, güzel çıktım mı bari?" "Neden bahsettiğin hakkında hiçbir fikrim yok?" "Rica etseydin poz da verebilirdim."
"Neden bilmiyorum ama kendime saklamak istediğim, anlatsam bir başkasını inandıramayacakmışım gibi hissettiğim büyülü bir andı o."
"İnsan, evinden uzak kalınca kıymetini daha iyi anlıyor."
Duygular
Çok iyi anlayabiliyorum hem de..
Değer gibi gelmişti, anlıyor musunuz? Değer zannetmiştim.