Erich Fromm, "Sevgi kusurları yok etmez, onları da kabul eder..."der ve ekler ; " Bir insanı, hiçbir sebep yokken yüreğinizde sıcacık hissediyorsaniz, işte bu gercek sevgidir."
~Alıntı~
Neyi seversen,o olursun. Sevgi simyadır. Asla yanlış şeyi sevme, çünkü seni dönüştürecektir. Hicbir şey sevgi kadar dönüştürücü değildir. Seni daha yükseklere ,doruklara çıkabilecek bir seyi sev. Senin ötende bir seyi sev...
~Osho~