Bir şey yapması gerekmez zaten onun varlığı yeter ve yokluğu ise o anlatılmaz çünkü o insan kendine alıştırıyor ve onu seviyorsun onunla konuşuyor ken mutlu oluyorsun ve o mesaj atsın diye bekliyorsun ve atınca kalp ❤️ atışın değişiyor farklı bir duygu ama yani dediğim şu biri üzüyorsa sizi sizi önemsemiyor dur başka bir açıklaması yok
Bazen küçük şeyleri seversin ama o küçük şeyler hayatınızı etkilemeye başlar ve o küçük şeyler kocaman bir sevgi olur onlar sizi bırakınca kalp kırar canınız yanar ve insanlar korkar küçük şeylerden aynıları olurda üzülür diye