Kelam-i kibarlar zarif insanlara cok yakisiyor.Bircok insan bu lafizlari soyluyor ama onlara bir baska yakisiyor.Dostumun "Elhamdulillah" demesi,bir buyugumun "Allah var,gam yok demesi",en sevdigim yazarin-Kemal Sayar-cumleye "sukur" kelimesiyle baslamasi",Serdar Tuncer'in "Selamun aleykum Erenler" demesi,bazi insanlarinsa suslunlugu...Fethi Gemugluoglu ve Cahit Zarifoglu'nun gerekmedikce konusmamalari...Bir de kuçu kucularin ve pisi pisilerin bakişlari...