Çalıkuşu

Çalıkuşu
@Gultenakingibi
İnsanlar kıyıcıydılar kitaplara kaçtım.
Tavsiye istiyorum.
Kendinizi eli kolu bağlanmış çıkmazda hissettiğiniz anlarda ne yaparsınız? Size ne iyi gelir?
Çalıkuşu
Tavsiyeleriniz için hepinize çok teşekkür ederim iyi geldiniz bana...
Reklam
Nabız
Arkadaşlar hayatın neresindesiniz? 1) Yolun başında. 2) Şairin dediği gibi yolun yarısında. 3) Yolun sonunda.
Çalıkuşu
Bazen hiçbir yerinde gibi hissediyorum