Hər insan həyatı bir kitabdır. Kitabımızın necə yazılması və bu günə kimi başqalarının əlinə verdiyimiz qələmi öz əlimizə alaraq istədiyimiz yöndə dəyişdirilməsi bizim əlimizdədir! ~Gülzəndə
Kendi hayatını inşa etmekle yükümlü bir insanın, pişmanlıklara ayıracak zamanı yoktur. Ne yaşadıysan yaşadın, bunlar sana ait. Yaşadıklarını kabul etmekle başlar
hayata karşı olgun bir duruş. Dünü dert eden, günü de dert eder. Ve günü yaşamayan, yarını da göremez.
İnsan hayata karşı ne kadar kör durmaya çalışırsa çalışsın, neyin yanlış neyin doğru olduğunu daima bilir. Çünkü bir gerçeği görmemek onu gerçek olmaktan çıkarmadığı gibi o gerçeği görmeyeni de kör biri yapmaz.