Hər insan həyatı bir kitabdır. Kitabımızın necə yazılması və bu günə kimi başqalarının əlinə verdiyimiz qələmi öz əlimizə alaraq istədiyimiz yöndə dəyişdirilməsi bizim əlimizdədir! ~Gülzəndə
Bir ölüm gerçeği var ve tıpkı doğmak bizim elimizde olmadığı gibi ölüm de bizim elimizde olmayacaktır. Bu yüzden ikisi arasındaki süreye odaklanmak gerek.
İnsan önce içindeki sıkıntıyı dağıtmalı, yoksa yer değiştirmek daha fazla bunalmaktan başka bir şey değildir. Kalabalıktan kaçmak yetmez, bir yerden başka bir yere
gitmekle iş bitmez. Öncelikle, içimizdeki kalabalık hallerimizden kurtulmamız, kendimizi kendimizden koparmamız gerekiyor!'