Neşe, dert, aşk..
doyduk mu ki gercekten muhabbete, aşka, dosta, sevgiliye, arkadaşa da bu kadar kin, kibir besler olduk içimizde. Hatırla sadece. İnsan olduğunu ve bunun derin güzelliğini. Paylaş el uzat. Birlikte kardeşce, dostça, insanca yaşadıkça güzel bu memleket, bu dünya... #Sevgiler