Sanırım bazen gerçekler karşımızda duruyor ama inanmak istemiyoruz.Her şeyi olmasını istediğimiz gibi görüyoruz. Bazen inkar ederek yaşamayı seçiyoruz.
Düşman Okulların son kitabı ...
Okurken su gibi akıp gitti fakat -bana göre- birinci kitabına göre bir tık altta kaldı ama grupta ki favorilerimden Sıla ve İrem'e bir tık daha fazla yer verilmesine çok sevindim. Kim ne derse desin bu seri tekrar tekrar okumaktan bıkmayacağım ve uzunca bir süre unutamayacağım bir seri.Son olarak.
Hoşçakalın Güneyliler ve Kuzeyliler...
Düşman Okullar 3Dilara Keskin · Ephesus Yayınları · 20193,722 okunma