Güney

Güney
@Guney__
"Herkes aynı anda geceyi Yaşar ama herke 'sin Karanlığı farklıdır.."
"kafka'nın dediği gibi; Özlediğine sarılabilen insanlar çok şanslı
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Belki de bizler birbirimizin gerçeğini göremeyen ve aynı acıları paylaşan insanlarız.)Nietzsche Ağladığında/Irvin Yalom)
Alıntı
Ve bazen düşünürüm, beni düş kırıklığına uğratan, kendimden başkası değil. Kafka
Alıntı
"Herkes aynı anda geceyi Yaşar ama herke 'sin Karanlığı farklıdır.."
Söz
Tüm insanların aslı aynıdır. Onları birbirinden ayıran alışkanlıklarıdır. Konfüçyüs
Alıntı