Güney

Güney
@Guney__
"Herkes aynı anda geceyi Yaşar ama herke 'sin Karanlığı farklıdır.."
Her yanda tertemiz, gülümseyen, ama gözleri tükenmiş, boşalmış yüzler. Jean Paul Sartre
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gel seninle bir daha ağlayalım; yaşanmışlara, yaşanmamışlıklara, bir daha hiç yaşanamayacaklara… (Oğuz Atay)
Peki mutluluk gerekli midir gerçekten. Neden birileri bize sürekli mutlu olmalısınız, mutlu omalısınız diye baskı uyguluyor. Fark ettiniz mi? Ve sanki mutluluğu kadınla erkek ilişkisine hapsetmiyorlar mı sürekli?
Ve bazen düşünürüm, beni düş kırıklığına uğratan, kendimden başkası değil. Kafka
“Yine yırtık cebime koymuşum umudu…” Dostoyevski