Cemil Meriç'e göre, "Yalnızlık, yalnız kalamamaktır." Yani asıl yalnızlık, bir başına kalabilmek değildir; kalabalıklar arasında biçare kalmak, kimseler arasında kimsesiz kalmaktır. Hani herkesten kaçsa bile kendinden kaçamamaktır.
Beyinlerdeki hastalık korkunç düzeyde. Bazı kadınlar korkunç cinayetleri unutmuş, “kadınlarımız” dememi eleştiriyor. Peki , çocuklarımız, yurttaşlarımız, yoldaşlarımız , işçilerimiz de demeyelim. Kadınlarımız diyen Nazım Hikmet’i de sansürleyelim. Oldu mu?