Nil

Nil
@Guraynil
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Evimizin kapısını kim o demeden açmayacak kadar temkinli ama her "benim" diyene kapıyı açacak kadar da saf bir milletin evlatlarıydık.
Beş dakika gecikince "kusura bakma" dersin; birine kazara bir omuz geçirince dersin. Fakat insanın kalbini dağlayınca denir mi?
Annem dizi izlerken yanına tuvalet kağıdı alıyordu. Dizilerde yetim kalan çocuklara, hapse giren adamlara, aldatılan kadınlara gözyaşı döküyordu. Kafayı kaldırıp bize baksa, daha ağlamaya değer bir senaryo görecekti, göremiyordu.