Yazarın hikayenin başından sonuna dek farklı pencerelerden bize olayı yaşatması sizi bu kitaba bağlıyacak,tek solukta okumanızı sağlıyacaktır.Yer yer gerilimin dozunu arttırıp size de suçluyu bulma hissini aşılayacaktır muhtemelen.kitabın çok iyi olmasa da bir filmi de bulunmakta.kitap okunduktan sonra filmine de bir göz atılabilinir