“Evet, işte sevgili dostlar sonunda burada, Deniz’in kıyılarında Orta Dünya’daki yol arkadaşlığımız bitiyor. Barışla gidesiniz! Ağlamayın, demeyeceğim; çünkü bütün gözyaşları kötü değildir”
Ama merak ediyorsanız söyliyeyim kısa süre sonra yoldan çıkacağım. Bombadil ile uzun uzun konuşacağım: Bütün yaşamım boyunca yapmaya fırsat bulamadığım kadar uzun. O hep yosun tuttu; ben ise kaderi hep yuvarlanmak olan bir taş oldum fakat yuvarlanma günlerim sona erdi, artık birbirimize söyleyecek çok şeyimiz olacak