E.

E.
@GznOkur
Kendine güven..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kadın daha duygusal olduğu için sinirlendiğindede aşırı tepkiler verir
E.
Gereksiz bence
Ya anne delirtme beni Bu cümleyi 8-10 yaşlarındaki bir erkek çocuğu kuruyor. İstediği yapılmadığı için bir taraftan ayaklarını yere vururken, bir taraftan da ağlıyor. Ne değişti hayatımızda? Çocukları bu kadar pervasız kılan, onları anne babalara karşı bu kadar terbiyesizleştiren şey nedir?
E. isimli okura yanıt verildi
E.
Derviş م sanmıyorum bence anne babaların halt yemeleri kitap okuyarak çocuk büyütülmez :) o kitaplarda var olan kuramlar 10-15 yıl sonra çöküyor ataların izinden gitmek lazım 😅
Ya anne delirtme beni Bu cümleyi 8-10 yaşlarındaki bir erkek çocuğu kuruyor. İstediği yapılmadığı için bir taraftan ayaklarını yere vururken, bir taraftan da ağlıyor. Ne değişti hayatımızda? Çocukları bu kadar pervasız kılan, onları anne babalara karşı bu kadar terbiyesizleştiren şey nedir?
E.
Anne babaların çocuğa gereğinden fazla değer yüklemesi, kendilerini onların her isteğine boyun eğecek köleler haline dönüştürmeleri, ben görmedim yavrum görsün, ben alamadım yavrumun olsun, aman yavrum üzülmesin. Eskilere kızarlar cahil diye ama ilkokul mezunu anne babaların çocukları profesör olurken profesörlerin çocukları uyuşturucu bağımlısı oluyor