Duygular:
- Bastırıldığında semptom,
- Tanındığında sinyal,
- Sahiplenildiğinde dönüşüm aracı haline gelirler.
Ne hissettiğini bilmeyen kişi yalnızca içsel haritasını değil, yön duygusunu da kaybede..
Gitmen gereken yerde kalmaya ve bırakman gerekeni tutmaya çalışmanın bedeli..
..değersizleşme, suçlanma ve sonunda kötü biri ilan edilmekle ödenir. Bu hiç şaşmaz.
Farkındalığın arttıkça daha çok şey göreceksin. Sözlerin, davranışların hatta mimiklerin bile alt anlamlarını derinden fark edeceksin. Yüreği temiz olmayan kimseyle gerçek bir ilişki kuramayacak, sonrasında dönüp kendi yüreğine bakacaksın. İşte asıl dönüşümün orada başlayacak.
T.T