hayataküçükbirmola

O kadar çalış, çabala. Sonra gel 69 al. Hiç kimse ya hiç kimse bu kadar kötü yapmamış 😭 Hayatımda hiç bu kadar canım yanmamıştı. Ben masada çalışırken ülkeyi gezen arkadaşım bile 73 almış. Gerçekten hayır onlar adına seviniyorum helal olsun. Ama bu kadar aptal olamam di mi. Yani bu kadar olamaz di mi