hayataküçükbirmola

O kadar çalış, çabala. Sonra gel 69 al. Hiç kimse ya hiç kimse bu kadar kötü yapmamış 😭 Hayatımda hiç bu kadar canım yanmamıştı. Ben masada çalışırken ülkeyi gezen arkadaşım bile 73 almış. Gerçekten hayır onlar adına seviniyorum helal olsun. Ama bu kadar aptal olamam di mi. Yani bu kadar olamaz di mi
Fersa isimli okura yanıt verildi
hayataküçükbirmola
Fersa Amin, cümlemizin inşallah 🌸
Reklam
O kadar çalış, çabala. Sonra gel 69 al. Hiç kimse ya hiç kimse bu kadar kötü yapmamış 😭 Hayatımda hiç bu kadar canım yanmamıştı. Ben masada çalışırken ülkeyi gezen arkadaşım bile 73 almış. Gerçekten hayır onlar adına seviniyorum helal olsun. Ama bu kadar aptal olamam di mi. Yani bu kadar olamaz di mi
Fersa isimli okura yanıt verildi
hayataküçükbirmola
Amiiin sizin için de en hayırlısı neyse o olur inşallah 🤲 Hiç kimseye diyemedim burası da kimse tanımıyor diye yazasım geldi. Ama canım o kadar yanıyor ki bunu da yapamazsın ya, iki sene nasıl boş boş başka sınav bekleyecem 😭