"...Hayal kırıklığının benliğini ele geçirmesine izin verirsen hayatın kaybetmekle geçer. Başarısızlıklarından ve talihsizliğinden kurtulmak için bir çıkar yolu ararsın ama bulamazsın."
...beraber yaşadık, aynı sofraya oturduk, aynı tarlalarda koşturduk. Birlikte güldük, birlikte ağladık, sırlarımızı paylaştık... Bütün bunları paylaşmamıza rağmen birini gerçekten tanıdığınızı idaa edebilir miydiniz? Bir ruhun çelişkilerini, bir kalbin kırıklarını, bir hayalin büyüklüğünü ve bir yaşamın güzergahını bilmek mümkün müydü?