Balıkesir üniversitesinde biyoloji bölümü, Esenyurt üniversitesinde , yangın eğitimcisi oldum. Yeni yüzyıl üniversitesinde yüksek lisansımı yaptım.
Hayatı hep uçlarda yaşayan insan oldum. Kendi yazılarımı paylaşacağım.
Dünyada öleceğini bilerek yaşayan tek canlı insandır.
Canlılar arasında gülen tek canlı da insandır.
Tüm canlılar ağlar , ama insan harici hiçbiri gülemez.
Yaşama kattığımız değerler bizi biz yapar.
Kısa ömrünüze bol hüzünler sokmayın ... Yaşayın...