Balıkesir üniversitesinde biyoloji bölümü, Esenyurt üniversitesinde , yangın eğitimcisi oldum. Yeni yüzyıl üniversitesinde yüksek lisansımı yaptım.
Hayatı hep uçlarda yaşayan insan oldum. Kendi yazılarımı paylaşacağım.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Dünyada öleceğini bilerek yaşayan tek canlı insandır.
Canlılar arasında gülen tek canlı da insandır.
Tüm canlılar ağlar , ama insan harici hiçbiri gülemez.
Yaşama kattığımız değerler bizi biz yapar.
Kısa ömrünüze bol hüzünler sokmayın ... Yaşayın...