Doğa bizi yasalarındaki ahenge, uyuma öyle bir alıştırmış ki, onun görmeye alışık olduğumuz uyumundaki en ufak bir kayma bizi tepki vermeye zorlar, korkutur; bu nedenle Yaradan’ın her hatası yanlış yaratılmış bu varlığa karşı - her ne kadar bir haksızlık ise de ne yazık ki bir çözümü yoktur. Ne yazık ki bizler tepkimizi onu özensiz yaradana değil, hiçbir suçu olmayan eserine yöneltiriz. Bu nedenle şaşı bir göz, yamuk bir dudak, yarılmış bir ağız gibi doğanın bir kereliğine yaptığı bir hata, bir insanın gittikçe artan acısına ruhunda onarılmayacak bir yaraya dönüşebilir.