Ülkece okumak duymak izlemek istediğimiz şeyler; aşk, ihanet, özlem, melankoli, depresif haller ve kurtulma süreçleri değil ve asla olamaz. Şu dönemlerde sadece ve sadece tüm insanlara aşılanması gereken yegane ilke Güzel Ahlaktır. Onca sevgi pıtırcıklarının hatta bazılarının ancak dikkat çekmek için yazdığı yazılari okumaktan usandım gayrı. El hak bari melankolinizi depresif hallerinizi aşk acınızı biraz daha edebi yaşayın 😅