Yazmayı seviyordum ve elimin kalem tuttuğunu keşfetmiştim ama asıl tutkum ogretmenlikti. Başkalarına birşeyler ogrettigimde yaşadığım tatmin duygusunu Başka birşeyle kıyaslayamazdım. Kiyaslamakta istemiyorum. Böyle şeyleri açıklamaya kalkmak ucuz şiirler yazmaya benzer.
Arkana bakma, sakın arkana bakma. Insanlar olağanüstü iyi (veya olağanüstü kötü) şeyler yaşadıklarında kendilerini hangi sıklıkta bu sözleri söylerler? Sanırım oldukça sık. Yinede bu öğüde çoğu zaman kulak asılmaz. Insanın mayasında geri dönüp bakma arzusu vardır; bu yüzden boynumuz çevrilebilecek şekilde tasarlanmıştır.