"İnsanların vicdanları dibe vurmuş...
Hiç 'haksızlık ettim mi' diye düşünmez mi bu insanlar? Dönüp kendilerine bakmazlar mı? Başlarını yastığa koyduklarında vicdanları konuşmaz mı? Aynası ne vakit kirlendi bu insanların!"
"Tıpkı onun gibi, yaşadığın ve yaşayacağın, paylaşmakta zorlandığın her şeyi yaz. Yaz ki senden çıksın. Yaşayıpta paylaşmakta zorlandığın şeyler senin içinde kalırsa, sana hükmederler, senin dışına çıkarlarsa sen onlara hükmedersin. Unutma kızım, anılar insanın içinde durunca geriye, dışına çıkınca ileriye doğru yol olur."