Okurken içinde yaşadığımız, görüp geçirdiğimiz değerleri ve eski yeni çatışmasını çok iyi yansıtmış dediğim ve bazı olayları kendimden bazı olaylarını ise çevremden gördüğüm, yaşadığım parçaları bulduğum bir eserdi.
Yazarların ikinci kitaplarına ön yargılı yaklaşıp umduğumu bulamamıştım, bu kitap onlardan biri olmadı ve yargolaromı yıktı.
Güzel ve çileli bir hayat yolculuğu, keşke hiç bitmeseydi dediğim bir kitap. Mutlaka okunmalı. :)
Vera bir gün Meryem'e şöyle demişti:
'Bir deyim vardır, biliyor musun, "erkek gibi dik durmak" derler. Işte senin hayattaki duruşun böyle, Ama şunu bil ki kızım, erkeklerin tümü de oyun çocuğudur. Maalesef, cilve, işve ve biraz da nazla istisnasız tümünü istediğin oyuna çekersin.'