Makyajın amacı bakımlı ve güzel görünmekti ama kötü bakışlı gözler, hoşnutsuz yüz ifadeleri ne kadar boyanırsa boyansın kapanmazdı ki. Hem insanın gözleri parlamazsa, altına üstüne sürülen parlak, renkli boyalar bu işi nasıl başarabilirdi? Ona göre, var olanla mutlu olmayanların yapay görüntüye dönüşmesiydi makyaj. Kimlik ne giysi ile ne de makyajla kazanılabilirdi.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Doğmak, insanoğlunun kaderidir oğlum...
Doğmak, yaşamak, çalışmak, sevmek, acı çekmek ve ölmek. Bunların hepsi trajedi ama ilk ve en büyük trajedi doğmak..."