H.tugce

H.tugce
Allah tan korkuyorum diyenlerden bolca bolca korktuğumuz bir zaman
yüreğimin mührüdür, o gülüveren yüzün suyudur, bereketidir o, kurumuş bağımın bostanımın, virane olmuş evimin ocağımın....
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir kadının kendine yapabileceği en iyi şey; Değer görmediği yerde durmamaktır. Ne sevgili, ne eş, ne de aile.
Meğer ne çok yanarmış canı insanın Baktığı yerde göremeyince görmek istediğini....... Özlemine " Kefen" giydirsem.... Okunurmu "Fatihasi"....??
Annem bu sabah; “Gönlün mü hasta ¿ ” dedi. Kırk yıllık ömrüm bir söze sığdı da, Ben “Evet” diyemedim...
"Ve sonra, önünde pek çok yol açılıp sen hangisini seçeceğini bilemediğin zaman, herhangi birine, öylece girme, otur ve bekle. Dünyaya geldiğin gün nasıl güvenli ve derin derin soluk aldıysan, öyle soluk al, hiçbir şeyin senin dikkatini dağıtmasına izin verme, bekle ve gene bekle. Dur, sessizce dur ve yüreğini dinle. Seninle konuştuğu zaman kalk ve yüreğinin götürdüğü yere git..."