H.tugce

H.tugce
Allah tan korkuyorum diyenlerden bolca bolca korktuğumuz bir zaman
Annemin ta biz çocukken aldığı bir yemek takımı vardı... Kıyıp kullanmadı vitrine koydu... Aradan yıllar geçti babam öldü, annem yaşlandı, biz büyüdük ama o yemek takımı hep o vitrinde kaldı... O gün bugündür kıytırık bir yemek takımının sırayla bizi yolcu etmesine sinir oldum... Şİmdi neyim varsa keyifle kullanıyorum... Hiçbir eşyanın arkamdan el sallamasına izin vermeyeceğim... Size de tavsiye ederim... Misafirlere layık gördüğünüz ne varsa siz kullanın... Unutmayın siz de bu dünyada bir misafirsiniz.!!!
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gün batıyor diye yüzün gölgelenmesin. Bak ne diyor güneş, ölmedim ya, yarın yine geleceğim…
Gece gizemlidir.. Sabaha meftun, kendine sadık. Size nasıl geliyorsa öyle olsun..!
"Çiçek solarken kendi sapına eğilir. Bilirsin, yalnızlık budur..." Sezai Karakoç
Her gelen bir parça alıp götürecek senden birgün bir bakmışsın hatıra olarak hüzünler olacak elinde işte ozaman neler kaybettiğini öğrendiğinde çok geç olacak insanoğlu..