H.tugce

H.tugce
Allah tan korkuyorum diyenlerden bolca bolca korktuğumuz bir zaman
Geçmişten günümüze TÜRKÇEMİZİN SONU! Sene: 1965 Karşıma âniden çıkınca ziyâdesiyle şaşakaldım.. Nasıl bir edâ takınacağıma hükûm veremedim, âdetâ vecde geldim. Buna mukâbil az bir müddet sonra kendime gelir gibi oldum, yüzünde beni fevkalâde rahatlatan bir tebessüm vardı. Üstümü başımı toparladım, kendinden emin bir sesle 'akşam-ı şerifleriniz hayrolsun' dedim. Sene: 1975 Karşıma birdenbire çıkınca çok şaşırdım.. Ne yapacağıma karar veremedim, heyecandan ayaklarım titredi. Ama çok geçmeden kendime gelir gibi oldum, yüzünde beni rahatlatan bir gülümseme vardı.. Üstüme çeki düzen verdim, kendinden emin bir sesle 'iyi akşamlar' dedim. Sene: 1985 Karşıma âniden çıkınca fevkalâde şaşırdım.. Nitekim ne yapacağıma hükûm veremedim, heyecandan ayaklarım titredi. Amma ve lâkin kısa bir süre sonra kendime gelir gibi oldum, nitekim yüzünde beni ferahlatan bir tebessüm vardı. Üstüme çeki düzen verdim, kendinden emin bir sesle 'hayırlı akşamlar' dedim. Sene: 1995 Karşıma birdenbire çıkınca çok şaşırdım. Fenâ hâlde kal geldi yâni.. Ama bu iş bizi bozar dedim. Baktım o da bana bakıyor, bu iş tamamdır dedim. Manitayı tavlamak için doğruldum, artistik bir sesle 'selâm' dedim. Sene: 2006 Âbi onu karşımda öyle görünce çüş falan oldum yâni.. Oğlum bu iş bizi kasar dedim, fenâ göçeriz dedim, enjoy durumları yâni. Ama concon muyum ki ben, baktım ki o da bana kesik.. Sarıl oğlum dedim, bu manita senin. 'Hav ar yu yavrum?' Sene: 2026 ven ay vaz si hör ; ben çok sürprays yâni öyle işte birden..hayy beybi dedim ona ama ben ay dont nowww yani âbi yaa.. Ama o da bana öyle baktı, if so âşık len bu manita.. 'offff beybiiiii offffffff layf iz superrrrrr yaaaa ...' Türkçemizi katledenler okusun...
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Sevmeyen ne bilsin..! Kağıda dokunan kalemin, Kibritten daha çok yangın çıkardığını âzizim... #Günaydın
Dervişin biri, bir kucak elmayla yanından geçen kıza; 'Nereye gidiyorsun? O kucağına ne doldurdun?" diye sormuş. Kız: 'Sevdiğim çalışıyor şu tarlada. O'na elma götürüyorum' diye cevap vermiş. Derviş: "Kaç tane elma var elinde?' diye sormuş. Kız gayet sakin: İnsan, sevdiğine götürdüğü şeyi sayar mı hiç? demiş. DERVİŞ ELİNDEKİ TESPİHİ YAVAŞÇA KOPARMIŞ ...
“ . Bazılarımız şiirlere tutunuyor Bazılarımız şarkılara Bazılarımız filmlere tutunuyor Bazılarımız kitaplara Sanırım artık insan, tutunamıyor insana.... Giden gidene ,?
Diyorum ya Bozuk bir matematiğim var Çarpıyor bölüyor, topluyor ama bir türlü Çıkaramıyorum................!