- Neden ayrıldınız, diye soruyorlar.
- Diyorum ki onun için dağların denizlere paralel olması bile ayrılığa bir nedendi..
- Neden ayrıldınız, diye soruyorlar.
- Diyorum ki Afrika’da onca aç çocuk varken,
hala beraber olamazmışız.
- Neden ayrıldınız, diye soruyorlar.
- Diyorum ki bu sene teşekkürü iki puanla kaçırmış.
- Neden ayrıldınız, diye soruyorlar.
- Diyorum ki vitrindeki beğendiği kırmızı elbiseyi başkası almış.
- Neden ayrıldınız, diye soruyorlar.
- Diyorum ki hiç sevmemiş ulan! Hiç sevmemiş.
~