Harun

Ah ilya, birazcık olsun kafanı yorup düşünemez misin? Hayat rüzgar gibi gelip geçiyor, sen yatıp uyumaktan söz ediyorsun.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
- Ah! Bu hayat, dedi. - Nesi varmış bu hayatın? -İnsana rahat vermiyor. Başını derde sokuyor. Ne olur, şöyle bir yatıp uyuyabilsem... Hiç kalkmadan...
İnsana hep bir şey bekleyerek, neredeyse semerleyip sırtına binecekmiş gibi bakmıyordu.
Ancak dürüst olmayan insanlar kendilerinden istenen şeyi yapmamak için istenmeyen ve yapılmayacak fedakârlıklardan söz ederler.
-Niçin uyuyorsun? -Vaktin nasıl geçtiğini bilmemek için. Sen yoktun Olga. Sensiz de hayat öyle boş, öyle çekilmez oluyor ki.