Habib mert

Habib mert
@Habib_mert
Kime dokunsan ah ediyor. Kime yaklaşsan nefret yumağı... Hangi göze dokunsan ağlamaklı... Kimin yüreğine değse  yüreğin, cam kesiği sancılara gebe... Madem herkes masum,söyleyin kim çaldı insanların  şükrünü? İnsanların kalbinden sevgi mayasını kim söküp aldı?Kim yırttı insanların yüzündeki gülüşü? Kalplere düşen ateşin sebebi kim?
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Giderken bıraktığın o veda  sözcüğünün,usulca kanattığı  bir yaradan ibaretim şimdi.  Bende her şey sen oldun. Sıla sen,gurbet sen,ruh sen,suret sen... Dua sen oldun,hacet sen...Beklenen sen,özlenen sen,gündüz sen,gece sen... Aşka dair tek hece sen...
Aşk, hayatımızı paylaştığımız ve aynı yastığa baş koyduğumuz,fikri, zikri ve düşüncesi zincire vurulmuş kendi benzerimizdir artık. Aşk,kendi koyduğumuz yasalara boyun eğmişliğimizdir. Velhasıl aşk, çocuğumuzun sağır ve dilsiz anası, maddeleştirdiğimiz hayatımızın sağmal yasası ve benliğimizin, bencilliğimizin boy aynasıdır artık...
Bir şiir düşecek zamana. Sahipsiz birkaç satır. Birkaç gözyaşı.  Hatırlatacak bizi bazen bizden olana. Bizden olmayanlar,ibretten  yoksun bir fatiha sıkıştırarak gıybet molalarına. Bak sana bir de güzel bir haber vereyim. Ölünce "İyi insan"olacağız."Kıymet bilenlerimiz çok olacak. Bir gün biteceğiz sevgilim. Ve kuru bir yaprak  gibi düşeceğiz  hayatın hayat veren dalından. İki damla yaş olup sürüleceğiz dünya denen faninin yanaklarından. İşin hâsılası; ÖLECEĞİZ SEVGİLİM!
"Aşk,sevda,hasret, Hepsi bağrımda yüklü... Yollar uzun,yollar dert taşıyor. Çekin karanlık perdelerinizi yüreğinize, Ben,sevdama gidiyorum, Eşsiz bir diyara gidiyorum. Orada sevdanın rengi kırmızıdır... Orası,asra kazınmış bir sancıdır..."