Ey hiç kimse
Kimse yok dayanacağım
Dimdik durmalıyım bu dünya ile savaşırken
Kemdime bir ilaç buldum,uzun uzun yürümek
Derdime derman zannetme, o bir ağrı kesici
Ağrıyor bacaklarım, söyle sabretsinler
Kararlıyım ölene kadar umut yok,dayanacağım
Ağlamak mı :) çoktan kurudu göz yaşlarım
Bağırmak mı :) faydasız, bi çare bi başımayım...