"Dengede Tutacaklarin Dengesi Bozulursa"
Dengelerin bozulması, bazen onların ilişki içinde bulunanlara huysuzluk gibi göründüğünden; "Idare edelim, zamanla düzelir.." diye düşünmelerine sebep olabilir. "Babasina çekmiş"," Dayısı da böyleydi"," kİmin eksiği yok ki" gibi mülahazalarla herkesin modellerini bozmasına, frekanslarını karıştırmasına müsaade edilir...
...
"Allah katında güçlü mümin zayıf müminden daha hayırlı ve daha sevimlidir" (Hadisi Şerif )